Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

dioflowdesign.hu – hatályos ettől a naptól: 2024.04.24.

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy általános szerződési feltételeink 2023.05.02. naptól megváltoztak. A módosult ÁSZF, a dioflowdesign.hu honlapunk az Archív fül alatt érhető el.  

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai

Név: Berkesz-Kéri Katalin – Egyéni vállalkozó

Székhely: 7400 Kaposvár, Arany J. utca 6. I. lph. 1.em. 2.a

Levelezési cím: 7400 Kaposvár, Arany J. utca 6. I. lph. 1.em. 2.a

Nyilvántartásba vevő hatóság: Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Jegyzője

Nyilvántartási szám: 57154758

Adószám: 58799101-1-34

Képviselő:  Berkesz-Kéri Katalin

Telefonszám: +36 70 372 4948

E-mail: info@dioflowdesign.hu

Honlap: http://dioflowdesign.hu

Bankszámlaszám: 11743019-21441952

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: Rackhost Zrt.

Székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

Elérhetőség: +36 1 445 1200

Email: info@rackhost.hu

Weboldal:

Fogalmak

Áru: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt ingó dolog.

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

Gyártó: az Áru előállítója, importált Áru esetén az Árut az Európai Unió területére behozó importőr, valamint bármely olyan személy, aki vagy amely az Árun nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének feltüntetésével önmagát gyártóként tünteti fel.

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti Áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy.
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

Vételár: az Áruért fizetendő ellenszolgáltatás.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól    
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

 

Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Az ÁSZF módosítása során a módosulás a http://dioflowdesign.hu honlapon (továbbiakban: honlapon) történő megjelenéssel lép hatályba. A felek jogviszonyára a vevő megrendelésének leadása időpontjában hatályos ÁSZF rendelkezései irányadóak. Az ÁSZF módosulása nem érinti a felek között már létrejött jogviszonyt.   

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve: magyar. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

 E-számlázás

 Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

Árak

 Az árak forintban értendők. Az Eladó alanyi adómentes ÁFA értékesítés szempontjából, így az áraknak ÁFA tartalma nincs. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált Áru).

Amennyiben a Honlapon téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, például a feltűnő értékaránytalanságot mutató ár, a nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott, vagy becsült árától jelentősen eltérő vételár, úgy az eladó nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron értékesíteni. Az eladó fenntartja a jogot a tévedésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó az Áruval vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36 70 372 4948
  • Internet cím: http://dioflowdesign.hu
  • E-mail:info@dioflowdesign.hu

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Fogyasztóvédelmi eljárás

Tájékoztatjuk , hogy fogyasztói jogvita esetén a Ön, mint fogyasztó a Vármegyei (fővárosi) vármegyei kormányhivatalokhoz is fordulhat panaszával – akár a lakóhelye szerinti vármegyei kormányhivatalhoz is-, az egyéb vitarendezési fórumokon túl. Tájékoztatjuk, hogy a vármegyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi főosztályának elérhetőségeit a jelen ÁSZF 1. sz. melléklete elérhetőségekkel, részletesen tartalmazza.

A Cégünk székhelye szerinti vármegyei kormányhivatal elérhetőségei:

Somogy Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 7400, Kaposvár, Vásártéri u. 2.
Telefon: 06 (82) 510-868
Hivatali kapu: SMKHFOGY
KRID azonosító: 227470720
E-mail: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu

 

Tájékoztatjuk továbbá , hogy fogyasztói jogvita esetén a Ön, mint fogyasztó a Vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti – akár a lakóhelye szerinti békéltető testületnél is – az egyéb vitarendezési fórumokon túl. Tájékoztatjuk, hogy a békéltető testületek elérhetőségeit a jelen ÁSZF 2. sz. melléklete elérhetőségekkel, részletesen tartalmazza.

A Cégünk székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
A Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Somogy Vármegyei Békéltető testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000, 06-82-501-026
e-mail cím: skik@skik.hu
www.skik.hu

Az eladó nem tartozik egyetlen magatartási kódex hatálya alá sem, így nem áll a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex hatálya alatt sem. Eladó tájékoztatja vevőt, hogy általános alávetési nyilatkozatot a békéltető testületi eljárás vonatkozásában nem tett, így nem vállalta, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak aláveti magát.

Figyelemmel arra, hogy az eladó nem tett alávetési nyilatkozatot, az eladó tájékoztatja a vevőt, hogy ebben az esetben az eladót az esetleges fogyasztói panasszal összefüggésben az alábbi kötelezettségek terhelik:

A békéltető testületi értesítés átvételét követő 8 napon belül nyilatkozni kell (válaszirat)a fogyasztói igény jogosságáról, az ügy körülményeiről, illetve a tanács döntésének elfogadásáról (alávetés), és meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait azok csatolásával; valamint köteles a békéltető testületi meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani, amennyiben az eladó székhelye vagy telephelye a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve. Amennyiben az eladó székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, az eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság által létrehozott honlapon (https://webgate.ec.europa.eu/odr) a fogyasztók regisztrálhatnak, ezen keresztül az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat egy kérelem kitöltésével rendezhetik, elkerülve a bírósági eljárást. A vevő az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panaszát az online vitarendezési fórumon is előterjesztheti, ezen vitarendezési mód igénybevételére is jogosult. Lehetőség nyílik ezen panaszkezelés során arra, hogy a vevő és az eladó közösen válasszák ki a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Együttes jogérvényesítés fogyasztónak minősülő vevő esetén, jegyzőkönyvezés:

Tájékoztatjuk továbbá határon átnyúló fogyasztói jogvita rendezése körében az alábbiakról:

Amennyiben az Ön, mint fogyasztónak minősülő vevő vonatkozásában cégünk, mint eladó külföldi vállalkozásnak minősül, úgy az Európai Fogyasztói Központ segít Önnek a panasz megoldásában. A Központ a más EU-s országban, Izlandon vagy Norvégiában honos vállalkozással szemben érdemi szakmai panaszkezelési segítséget nyújt, más külföldi országban székhellyel rendelkező cég esetén pedig tájékoztatást ad a lehetséges megoldási lehetőségekről és fórumokról.

Az Európai Fogyasztói Központhoz az alábbi elérhetőségeken lehet fordulni:
postai úton (Innovációs és Technológiai Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ; 1440 Budapest Pf. 1.),
e-mailen (info@magyarefk.hu), valamint
telefonon a 06-1-896-77-47-es számon.

Fogyasztónak minősülő vevő (továbbiakban jelen alpont alkalmazásában: vevő) ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a vevőt a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosság és a termékszavatosság alapján meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Eladó a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

Ha az eladó a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a vevő a Vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Ha az eladó a vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a vevőt. A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

Részleges érvénytelenség

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Áruk lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható Áruk lényeges tulajdonságairól az egyes Áruknál szereplő leírásokban (termék adatlap) adunk tájékoztatást.

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az Áru. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése módosítását. A hibás rendelés módosítását a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló az Eladó felé. 

Az eladót a megrendelés során a vevő által tévesen és/vagy pontatlanul és/vagy hamisan megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért, kárért felelősség nem terheli. A vevő a megrendelés elküldésével nyilatkozik, hogy az ÁSZF-ben és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elfogadja, az abban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.  

A honlap használata

A vásárlás nem regisztrációhoz kötött.

Rendelés menete:

  1. A kiválasztott termék(ek) megrendelését a „Hozzáadás a megrendeléshez” gomb megnyomásával kezdheti meg. Ekkor szükséges megadnia a darabszámot, illetve – amennyiben a termék több színben is elérhető – kiválasztania a színt. A kiválasztott termékek (kép, fantázianév, cikkszám, ár) átkerülnek a megrendelő felületre, mely a „kosár” ikon használatával érhető el. Itt lehetősége van a termékek darabszámának korrigálására, illetve azok törlésére is.
  2. A termékek kiválasztását követően a megrendelő felületen a szükséges adatokat (számlázási adatok, szállítási cím, elérhetőség, szállítás módja) kell feltüntetni. Kérjük, fordítson fokozott figyelmet adatainak pontos kitöltésére! A továbblépés a rendelés menetének, az általános szerződési feltételek, valamint az adatvédelmi tájékoztató elfogadása után a „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával lehetséges.
  3. Az ekkor megjelenő felületen tájékoztatjuk, hogy rögzítettük megrendelését, melyet érintően e-mailben, illetve szükség esetén telefonon vesszük fel Önnel a kapcsolatot. Megrendelés leadása nem eredményezi az Eladó és Vásárló közötti szerződés létrejöttét.
  4. Amint lehetséges e-mailt küldünk Önnek, melyben tájékoztatjuk a teljesítés várható időpontjáról és a szállítási költséget is tartartalmazó fizetendő összegről. A kérdéses információk birtokában lesz lehetősége a megadott összeg kiegyenlítésére, mellyel véglegesíti a rendelését. Itt kerül feltüntetésre a megrendelés azonosítószáma! Amennyiben az e-mail nem érkezne meg, javasoljuk tekintse meg levelezője spam mappáját is. Szükség esetén a fenti egyeztetést telefonon keresztül hajtjuk végre. Eladó és Vásárló közötti szerződés tehát a visszaigazoló levélben feltüntetett termék- és szállítási díjak, valamint teljesítési határidők elfogadásával jön létre, melyet a Vásárló válaszlevélben egyértelmű válaszával, vagy a feltüntetett végösszeg kiegyenlítésével, mint ráutaló magatartással fogadhat el.

Fizetés menete / módja

Banki utalással

A megrendelt termék(ek) vételárát – szállítási költséggel együtt – az OTP Banknál vezetett 11743019-21441952 számú bankszámlára szíveskedjen utalni. Az utalás kedvezményezettje: Berkesz-Kéri Katalin e.v.  Az utalás közlemény rovatába a megrendelés azonosítószámát – melyet a 4. pont szerinti e-mail tartalmaz – szükséges szerepeltetni.

Kérjük, fordítson fokozott figyelmet arra, hogy utalását a megrendelés véglegesítését követően (Rendelés menete: 4. pont) a szállítási költség pontos ismeretében hajtsa végre.

Az összeg beérkezését követően kezdjük meg a megrendelt termék(ek) határidőre történő elkészítését, illetve – késztermék esetén – intézzük szállítását. A számlát elektronikus úton továbbítjuk.

Szállítás menete / módja

A csomag kézbesítését a GLS végzi házhozszállítás útján. Árakkal kapcsolatban bővebb információ: https://gls-group.com/HU/hu/home oldalon található A csomag feladását követően egy értesítését (e-mail) fogunk küldeni, mely tartalmazni fog egy csomagszámot is.

Kézbesítéssel kapcsolatos egyéb információk

A csomag átvételekor javasoljuk annak megvizsgálását! Felhívjuk a figyelmet arra, hogy ha a csomag sérültek érkezik, annak átvételekor ezt a tényt a szállítónál található jegyzőkönyvben írásban szükséges feljegyezni. Ennek elmulasztása az esetleges reklamáció jogosságának bizonyítását megnehezíti, esetenként ellehetetleníti.

Ingyenes szállítás

Amennyiben 50.000 Ft összeget meghaladó értékben vásárol, a szállítás ingyenes!

Személyes átvétel

Személyes átvételre – előzetes, telefonon történ ő egyeztetést követően – a 7400 Kaposvár, Kaposrét sor (Kapos-Raklap Kft. telephely) alatt lehetséges.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan a teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben meghatározottak szerint.  Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni. Ha az eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésre, köteles erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint az általa fizetett összeget legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

Termékkör módosításának joga

Az eladó jogosult az általa értékesített termékkör meghatározására, így azt bármikor módosíthatja, melyek során megszüntetheti egyes termékek értékesítését, valamint új termékek értékesítését vezetheti be előzetes tájékoztatás nélkül. A termékkör módosításának joga nem érinti a módosításig már leadott és visszaigazolt megrendeléseket. 

Tulajdonjog fenntartása

Mindaddig, míg az áru ellenértéke az eladó részére megfizetésre nem kerül, az eladó a tulajdonjogát az árun fenntartja. Az áru tulajdonjoga a teljes vételár hiánytalan megfizetését követően száll át a vevőre.  

Fogyasztói tájékoztató

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról 

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül.

 A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

  1. Áru adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) az Árunak
  3. ab) több Áru adásvételekor, ha az egyes Áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Árunak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő  14 nap. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet által biztosított elállási idő 14 nap, a jelen ÁSZF-ben az Eladó által vállalt ezen felüli elállási idő önkéntes vállalás a jogszabályban írtakon felül. A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az Áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát a 22. §-ban foglaltak szerint gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap. Írásban történő elállás vagy felmondás esetén elegendő az elállási vagy felmondási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet által biztosított elállási idő 14 nap, a jelen ÁSZF-ben az Eladó által vállalt ezen felüli elállási idő önkéntes vállalás a jogszabályban írtakon felül. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. A hivatkozott Korm. rendelet 24. §-ára tekintettel felhívjuk a figyelmét továbbá, hogy a fogyasztó elállás vagy felmondás esetén az áru visszaküldésének közvetlen költségét viselni köteles.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó az Árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

 A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

Az Áru visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.

Az Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése

A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött Árut nem áll módunkban átvenni.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben.

A szerződésszerű teljesítés követelményei

Az Árunak és a teljesítésnek a teljesítés időpontjában meg kell felelnie a 373/2021. (VI.30.) Korm. rendeletben foglalt követelményeknek.

Az áruk megfelelőségének szavatolására vonatkozó termékszavatosságra, kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklet figyelembevételével készült.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Kellékszavatossági jogok általános szabályai

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. Fogyasztói szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru teljesítésének időpontjától számított egy éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés (átadás) napján indul.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul bejelenteni. A hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közölt hibának kell tekinteni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon (áru adásvétele esetén egy éven) belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy az Árut, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap (áru adásvétele esetén egy év) eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (Áru) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás Áru kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül az Áru hibásnak?

Az áru akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön az Áru gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Az Áru hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • az Árut nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • az Áru hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Árura, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettséget a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályozza, mely annak 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) terjed ki.

Irányadó jog:

A jelen szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezésére a magyar jog az irányadó azzal, hogy a viták a magyar, általános hatáskörű bíróságok joghatósága alá tartoznak.

 

ÁSZF 1. számú melléklet

Budapest Főváros Kormányhivatala
Fogyasztóvédelmi Főosztály
fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti-egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly-2017

Pest Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Főosztály
fogyved@pest.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/szervezeti-egysegek-elerhetosegei/fogyasztovedelmi-foosztaly

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@bacs.gov.hu
http://bkmkh.hu/fogyasztovedelmi_osztaly/elerhetosegek/

Baranya Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@baranya.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/baranya/szervezeti-egysegek-menu/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Békés Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyved@bekes.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/bekes/elerhetoseg-szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Borsod-Abaúj- Zemplén Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@borsod.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen/szervezet/hatosagi-foosztaly

Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu
http://www.csmkh.hu/hu/muszaki-hatosagi-foosztaly

Fejér Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyved@fejer.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer/elerhetosegek-szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@gyor.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/gyor-moson-sopron/elerhetosegek-szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/hajdu-bihar/elerhetosegek-szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Heves Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyved@heves.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/heves/–/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
jasz.fogyved@jasz.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/jasz-nagykun-szolnok/szervezeti-egysegek/muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly/fogyasztovedelmi-osztaly

Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/komarom-esztergom/elerhetoseg-szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly/fogyasztovedelmi-osztaly

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyved@nograd.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/nograd/szervezeti-egysegek/muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Somogy Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@somogy.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy/szervezeti-egysegek/kozlekedesi

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@szabolcs.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/szabolcs-szatmar-bereg/szervezeti-egysegek/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly-2020

Tolna Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@tolna.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/tolna/hirdetmenyek/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Vas Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem@vas.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/vas/vas-megye-elerhetosegek/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Veszprém Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
veszprem.fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/veszprem/szervezeti-egysegek/hatosagi-foosztaly

Zala Vármegyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Osztály
fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/zala/szervezeti-egysegek/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

 

 

ÁSZF 2. számú melléklet

Békéltető testületek elérhetőségei

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4., Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500, Fax száma: (76) 501-538, E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36., Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109., Telefonszáma: (72) 507-154, Fax száma: (72) 507-152, E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu


Békés Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775Fax száma: (66) 324-976, E-mail cím: bmkik@bmkik.hu


Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870Fax száma: (46) 501-099E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu


Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Telefonszáma: (1) 488-2131, Fax száma: (1) 488-2186, E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu


Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12., Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék, Fax száma: (62) 426-149, E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu


Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Telefonszáma: (22) 510-310, Fax száma: (22) 510-312, E-mail cím: fmkik@fmkik.hu


Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a., Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217, Fax száma: (96) 520-218, E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu


Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10., Telefonszáma: (52) 500-749, Fax száma: (52) 500-720, E-mail cím: info@hbkik.hu


Heves Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15., Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.,
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék, Fax száma: (36) 323-615, E-mail cím: tunde@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8., Telefonszáma: (56) 510-610, Fax száma: (56) 370-005, E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu


Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36., Telefonszáma: (34) 513-010, Fax száma: (34) 316-259, E-mail cím: kemkik@kemkik.hu


Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a, Telefonszám: (32) 520-860, Fax száma: (32) 520-862,
E-mail cím: nkik@nkik.hu


Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., Telefonszáma: (1)-474-7921, Fax száma: (1)-474-7921, E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu


Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6., Telefonszáma: (82) 501-000, Fax száma: (82) 501-046, E-mail cím: skik@skik.hu


Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2., Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180, Fax száma: (42) 311-750, E-mail cím: endrediemese@szabkam.hu


Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25., Telefonszáma: (74) 411-661, Fax száma: (74) 411-456, E-mail cím: kamara@tmkik.hu


Vas Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2., Telefonszáma: (94) 312-356, Fax száma: (94) 316-936, E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu


Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3., Telefonszáma: (88) 429-008, Fax száma: (88) 412-150, E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu


Zala Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24., Telefonszáma: (92) 550-514, Fax száma: (92) 550-525, E-mail cím: zmkik@zmkik.hu

Korábbi, archivált változatok

Általános szerződési feltételek 2023.05.03 – 2024.05.24-ig hatályos
Általános szerződési feltételek 2023.01.18 – 2023.05.03-ig hatályos